• Home
  • Nieuws
  • Extra digitale informatiebijeenkomst inkoop Wmo

Extra digitale informatiebijeenkomst inkoop Wmo

Er komt een extra digitale informatiebijeenkomst over de inkoop Wmo in Regio Hart van Brabant op 8 februari. Reden is dat er nog veel vragen en onduidelijkheden zijn over de aanbesteding voor deze inkoop.

Op 14 januari is de aanbesteding Wmo regio Hart van Brabant gestart. Het blijkt dat er nog veel vragen en onduidelijken zijn over deze aanbesteding. Om zorgaanbieders zo goed mogelijk van informatie te voorzien, is er op dinsdag 8 februari van 09:00 tot 11:30 uur een extra digitale informatiebijeenkomst. Deze bijeenkomst richt zich met name op de inkoop- en aanmeldtechnische onderdelen van deze aanbesteding.

Aanmelden en vragen indienen

Geïnteresseerden kunnen zich tot uiterlijk maandag 7 februari 2022 tot 15:00 uur inschrijven via de berichtenmodule hier op TenderNed > Geef bij de aanmelding aan wie er willen deelnemen. Daarna volgt een bevestiging met daarin de deelnemerslink(s) via de berichtenmodule in TenderNed.

Stuur ook voorafgaand aan deze bijeenkomst de vragen die leven via deze berichtenmodule van TenderNed > Zo kan de organisatie zich goed voorbereiden op de vragen tijdens de inlichtingenbijeenkomst en die juist beantwoorden. Het blijft trouwens mogelijk om ook schriftelijk vragen te stellen over de inkoop- en inschrijftechnische aspecten van de aanbesteding via de vraag- en antwoordmodule.

fotcredits: Jostijn Ligtvoet


© 2016 - 2021 Regio Hart van Brabant - privacyverklaring

Website archiveren

Onze pagina's worden gearchiveerd. Bekijk website archivering.